KENSAN PH

brought to you by RAM.

The fearless Mayor of Davao City

leave a comment »

Mayor Rodrigo Duterte rides in taxis at nights and makes sure he knows what’s going on in the City.

(C) Renante Bigbro Luna and www.facebook.com/DavaosPrideOfficial

“Ang sweldo sa Mayor Kulang! Mao na Magdrive Ko og taxi magabii. Para Madugang-dugang. Tinuod na, Panginabuhi. Maayo unta og Congressman ta.// Ang Tinuod, gusto ko makakita sa hulagway sa Davao sa tinuod. Magdrive ko og Taxi tapos muhunong ko og usa ka Kanto. Unya kung Mangholdap ka, Malas nalang gyud nimo…”

“Ang sweldo ng Mayor ay hindi sapat! Kaya nagdrive ako ng taxi sa gabi. Para naman madagdagan ang kita ko. Totoo yan, hanapbuhay. Buti sana kung Congressman ako. Ang totoo, gusto ko makita ang toong mukha ng Davao City. Nagmamaneho ako ng taxi tapos hihinto ako sa mga kanto. Pero kung mangholdap ka, Malas mo lang.”

-Davao City Mayor Rody Duterte

Written by 88kensan

August 31, 2013 at 9:40 pm

I'd like to hear from you, Leave me a Message! -kensan :)

